Városlista
2025. május 2, péntek - Zsigmond

Hírek

2024. Augusztus 03. 08:53, szombat | Belföld
Forrás: MTI

Felmérés: Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból

Felmérés: Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból

Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően.

A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala - derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből, amely részleteit szombaton közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) az MTI-vel.

A közlemény szerint a KTM és a kormányhivatalok folyamatosan figyelemmel kísérik a kormányablakok által biztosított szolgáltatást és az ügyfelek visszajelzéseire támaszkodva biztosítják a szolgáltatások folyamatos fejlesztését.

Az ügyfelek a kormányablakokban szerzett tapasztalataikat 2021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg az üzemeltetőkkel, a visszajelzéseket a szaktárca időről-időre ki is elemzi - írták.

A legfrissebb mérések szerint 2024 első felében a kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett, 9 százaléka pedig elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz.

A válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt megelőző várakozással töltött idő mértékével is, ezt alátámasztja, hogy a sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban - tették hozzá.

Úgy folytatták, hogy a kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83 százaléka a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság.

A részvevők 89 százaléka elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével - emelték ki.

A KTM továbbra is arra biztatja az ügyfeleket, hogy a visszajelzéseikkel segítsék a szolgáltatások fejlesztését.

Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet az ügyfelek a kormányablakokban kihelyezett QR-kódok segítségével, illetve a kormanyhivatal.hu honlapon érik el.

A felmérés január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.

Címkék: kormányablak

Ezek érdekelhetnek még

2025. Május 02. 09:50, péntek | Belföld

Agrometeorológia: nagy szükség lenne a májusi esőre

Az Alföldön és a Kisalföldön nagy területen száraz a talaj, ezért rendkívül nehezen kel a vetés; a jövő hét elején ugyan a lehűlés mellett érkezik több-kevesebb csapadék, de területi eloszlása ismét egyenetlennek ígérkezik

2025. Május 02. 09:49, péntek | Belföld

Idén már 21 kutyabarát strand és fürdetőhely várja országszerte a kutyásokat

Gyarapodott a hazai kutyabarát strandok száma: tíz éve csak 8, idén már 21 kutyabarát strand és fürdetőhely várja országszerte a kutyásokat, ami jól mutatja a kutyabarát helyek iránti igény jelentős növekedését

2025. Május 02. 09:48, péntek | Belföld

Folytatódik a nyárias idő a hétvégén, de vasárnap már lehetnek záporok

Folytatódik a napos idő május első hétvégéjén, szombaton akár 31 Celsius-fok is lehet.

2025. Május 02. 09:44, péntek | Belföld

Orbán Viktor szerint az Európai Unió miatt teljesít továbbra is rosszul a magyar gazdaság

Nem akarok feladni egyetlen célt sem, amit 2025-re kitűztünk, ezért van az, hogy - bár tudatában voltunk a várható növekedési adatnak -, a parlamentben mégis elfogadtuk Európa legnagyobb adócsökkentési programját